Followers

Wednesday, June 15, 2011

aku yg sering tertipu

aku selalu je kantoi beli barang...
ari 2 aku(kiwi) beli maggi 2paket...harga tertulis kat tertulis dlm rm 4 lebih...
td bila sampai kt kaunter skali scan rm 8....perghh mmg gelabah beruk la aku...
dah bajet semua yg aku beli 2 dlm rm 15....nasib prepare awal pinjam duit member klau x...kena wat muka tembok la.....g letak balik....

and harini perkara berulang kembali....
tp dgn keadaan yg leh baik skit .....
ari aku beli kel coklat dkt mydin sj nafsu tiba2 nk mkn kek coklat....
harga kt situ mmg betul2 tertera rm 3.46......tp bila g byar rm 4.99( rm 5 la..)
yang nasib baiknya aku ada duit lebih.....
klau x... malu kot nk pinjam duit member......





kek coklat yg aku beli sebab nafsu aku nak 2....


tp yg lebih menyakitkan hati
berpuluh2 semut telah merasmikan kek yg aku baru beli ni....
tiba rasa belas kasih hilang apabila aku telah melakukan pembunuhan beramai2...wahahahahaha.....(gelak jahat)......
semut xsemut dah la aku nk simpan kek ni utk aku mkn 3ari lg....
wahai semut kenapa ko wat aku camni....
inilah antar salah satu faktor aku nk menghafal subjek sanitasi susah.....


moral of the story yang aku dapat....
sila jgn percaya 100% label harga yang ada dekat pasaraya....
kalau nk beli g scan dkt mesin scan yg disediakan.....
second jgn percaya pada semut yg ada kt bilik ni...sebb diowng dah mula naik pala....

No comments:

Post a Comment