Followers

Saturday, October 15, 2011

AKU dan REBEN MERAH

INI MUNGKIN BUKAN LUAR BIASA...
PADA WAJAH AKU XPENAH MENDUGA....
ARI NI KITA KETEMU..BKN SENGAJA..
DIA X SEGAN BERKONGSI DGN KU TENTANG CERITA REBEN MERAH NYA..
MUKA NYA SELAMBER BAGAI TIADA APA YG MERISAUKAN..


pak cik sekuriti: kamu wat apa ???(muka garang gila)
kawan aq: maaf kami dr polisas nk jlnkn survey ttg pengambilan sarapan pagi..leh tlong isi borang ini   x???   (sambl bg borng).
pak cik sekuriti: saya x ambil sarapan pagi...( muka dah sedikit kool)
aku: tolong la pakcik...(adakah ak agk memaksa???)
pak cik sekuriti: mata sya x berapa nk nampak leh x awak tlong isikan.
kawan aq: bell u tlng isikan..
aku:ok...
aku:pak cik umor bapa???(soaln yg mmg ada dlm borng 2)
pak cik sekuriti:44thn
aku:ambil sarapan pg x???
pak cik sekuriti: x.
aku:selalu mkan pkul bapa??
pak cik sekuruti:12.30ptg keatas
aku: mkan apa selalunya???
pak cik sekuriti: nasi yg bini sya masakan sedap...
aku: owh..pak cik ada penyakit kronik x???
pak cik sekuriti: HIV(muka slmber )
aku: tergamam jap..owh pas2 selalu mkn apa ja (dh lari dri soalan dlm borang)
pak cik sekuriti: sambil menyeluk poket dan mengeluarkan kotak hijau lalu menunjuk ubat yg diambilnya (dlm 5-6 biji jgk la aku rasa).lalu dia bersuara.,.anak saya semua negatif.
aku: alhamdulillah..
pak cik sekuriti:ni mungkin sebab wak2 muda2 dlu g golok.
aku:owh...pakcik rasa penting x sarapan 2.???(tiba2 msk topik blk)
pakcik sekuriti: xpenting..
aku:sekadar menganguk...tima kasih pak cik....
pak cik sekuriti:sama2 dn tersenyum..

aku xtahu apa maksudnya...

yang pasti aku tahu dia seorang yg tabah utk terus hidup dan tlh belajar dr kesilapan lalu.














No comments:

Post a Comment