Followers

Monday, August 9, 2010

bila hati mula menangis...

malam ni ...ak di amnahkn utk mendeklamasikan sajak......tapi ak xhepi pun dgn apa yg ak buat,,kenapa??????ak bgga ak dpt lontarkan rasa benci ak pada yahudi dlam sajak 2....tapi rasa benci 2 xleh bandingkan rasa benci pd bdk2 laki kat citu....mereka gelak... mereka mganjingkn apa yg ak katakan.....dalam ati ak terus menahan marah....ak mula teragak2 dlam tutur kata ku...tp ak gagahi jgk hingga ke penamat.....habis semua suara ak lontar kan utk itu.....bila abis semua 2 ak ter diam.....bg ak aku kecewa dan ak rasa apa yg owg dr ak x kesampaian......walaupun ada yg memuji e2 hnya nk menyedapkan hati aku....ak epi utk diowng bertungkus lumus utk mlm ni.....bg ak ak x puas dgn apa yg ak lakukan.....mta ni dh basah tp ak ttp senyum.....SEMUA LELAKI SAMA JA.....

1 comment:

  1. sape yang brani menganjingkan adik aku tuh ha???
    sape?
    saper?
    citer cket..
    gtau cket...

    aku sumbat setoking dalam mulut dia...
    baru dia pengsan hidu bau kaki aku...
    hahaha...

    jgn sedih2 cu...
    nanti atuk penuggu anto mambang kat dia tau...

    ReplyDelete